Hur reklamerar jag en utebliven tidning?

För att kunna anmäla utebliven tidning på ditt pappersabonnemang loggar du in på Mitt GP eller ringer in till vår Självservice på telefon 031–80 47 05.

Reklamation via Mitt GP:
Väl inne under fliken ”Reklamation” så väljer du vilket datum som tidningen uteblivit under ”Datum”, tydliggör vad som skett med tidningen under ”Problem” och klickar sedan på ”Reklamera” för att spara reklamationen.

Reklamation vi Självservice i telefon:
När du ringt in på 031–80 47 05 anger du ditt prenumerationsnummer alt. telefonnummer (inklusive riktnummer) och avslutar med ”#”.
Därefter bekräftar du att uppgifterna stämmer genom att trycka ”1”, annars trycker du ”2”.
Du får nu tre alternativ, du väljer ”Anmäl utebliven tidning” genom att trycka ”1”.
Din reklamation är nu registrerad för dagens datum.

Observera att du endast kan reklamera utebliven tidning om du har en papperstidning.

Som prenumerant av papperstidningen ingår e-tidningen, som är den digitala versionen av papperstidningen. E-tidningen kommer ut varje dag, hela året och har precis samma innehåll som papperstidningen.
Göteborgs-Posten Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.